قالب رضا
دعا کنید :: گروه ریاضی

گروه ریاضی

وبلاگ گروهی ریاضی دانان

گروه ریاضی

وبلاگ گروهی ریاضی دانان

ما یک گروه از مقطع سوم ریاضی هستیم در مورد رشته ی جالب خود مطالبی قرار میدهیم

سعی کنید ما را همراهی کنید
با سپاس

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دعا کنید

چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۰۳ ب.ظ

سلام بچه ها خوبین خوشین سلامتین

یه عزیزی پیام داده بود که چرا پست نمیزارم من قصد داشتم وبمو پاک کنم ولی به خاطر یه سری چیز ها پاک نکردم

دوستان بلاگیم برام دعا کنید از زندگی ناامید شدم زندگیم یکنواخت و بد شده

اصلا حوصله درس و ندارم سال اینده کنکور دارم ولی هنوز هیچی نخوندم

برام دعا کنید بتونم موفق بشم و خدا انرژی و توانی بهم بده

برام دعا کنید

دوستتون دارم

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۶/۰۶/۱۵
عاشقان ریاضی ....

نظرات  (۹)

۱۵ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۱۱ ما جــــــــღــــــدہツ
موفق باشی
پاسخ:
مرسی عزیزم
وااای ترو خدا از این فازا یمزخرف نگیر ایندتو خراب می کنیا بیخیا ل باش به اینده ای زیبا فکر کن
پاسخ:
مرسی عزیزم
احوال بدامروزت،مال امروزته
پس،بایه چندروزاستراحت دادن به خودت
وگشت وگذارکردن درطبیعت
میتونی روحیتوشادکنی:)
وبه خودت تلقین مثبت بکن
وکم کم شروع به درس خوندن
کن تااعتمادبه نفست زیادبشه

+باحذف وبت مشکلاتت حل نمیشن...
پاسخ:
روز های من تکراری شده
این طوری رفع نمیشه
۱۵ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۴۸ علیـ ــر ضــا
خدا شفات بده

پاسخ:
بی ادب

سلام !!چرا ناامید !!!!

شما باید امید و نشاط داشته باشید !فرصت خوبی هم دارید !!!باید بدونید قراره آینده خودتون رو رقم بزنید !!!چند سال زحمت برابر با آسایش چند دهه زندگی و چند سال ناامیدی و عدم تلاش برابر است با چند دهه بدبختی و مشکلات!!!

ای کاش من جای شما بودم و شب و روز درس می خوندم !اگه به دف نگاه کنی هیچ وقت خسته نمی شی و در نظر بگیر فقط تو نیستی کل کشور تقریبا یک میلیون نفر دارند واسه کنکور می خونند !!پس نااماید نباش!!!

بهشت را به بها می دهند نه بهانه!!!!موفق باشید!!
پاسخ:
مرسی عالیییی بود 
سلام خانم ریاضیدان
کجا بودین ؟ رسیدن بخیر ...
دعاگویتان هستیم . وبلاگتان همیشه پایدار ...
امیدوارم تو تمام مراحل زندگی مخصوصا درس و کنکور موفق باشین
عیدتونم مبارک


پاسخ:
مرسی 
عید شمام مبارک باشه
۱۵ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۳۶ ♕αяαмεsн♕ ...
امیدوارم که این حس و حال ازت دور تز شه ولی هدف داشته باشه و به خودت بگو اگر ن به هدفم برسم این جوری میشه اگر نرسم این جوری بعد ببین کدومش بهتره 
اهدافت رو بنویس و براش تلاش کن ...............تو میتونی کافیه بخوایی و تلاش کنی
پاسخ:
مرسی ازتون که امیدوارم کردین
موفق باشی 
پاسخ:
ممنون
سلام  به بچه های  رشته ریاضی 

منم رشته ریاضی و پشت کنکوریم دوستای گلم

دنبالتون کردم خوشحال میشم که دنبال کنید
پاسخ:
مرسی عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی