قالب رضا
شعر ریاضی :: گروه ریاضی

گروه ریاضی

وبلاگ گروهی ریاضی دانان

گروه ریاضی

وبلاگ گروهی ریاضی دانان

ما یک گروه از مقطع سوم ریاضی هستیم در مورد رشته ی جالب خود مطالبی قرار میدهیم

سعی کنید ما را همراهی کنید
با سپاس

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

شعر ریاضی

جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۱ ب.ظ
 
روزگاری عشق من اعداد بود
 
بازیم تفریق و جمع و عاد بود
 
زندگی تنها ریاضی بود بس
 
جز ریاضی کارهایم بود عبس
 
فکر میکردم ریاضی ساده است
 
جمع و ضرب پیش پا افتاده است
 
جز ریاضی دان کسی شنگول نیست
 
بی ریاضی زندگی معقول نیست
 
حال فهمیدم که این دیو سیاه
 
نیست یک معشوق جز قرص ماه
 
من ندانستم که انتگرال چیست
 
حال فهمیدم که جز اشغال نیست
 
من غلط کردم که گشتم عاشقش
 
مرده شورش را برند با مشتقش

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۲
عاشقان ریاضی ....

نظرات  (۱۵)

۰۲ تیر ۹۶ ، ۲۳:۲۴ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
عاشق این شعرم اصلا :(
پاسخ:
مرسی
۰۲ تیر ۹۶ ، ۲۳:۲۵ رویا رویایی
 چه قشنگ
پاسخ:
ممنون اجی
چه قشنگ ^_^♡
پاسخ:
مرسی اجی
۰۳ تیر ۹۶ ، ۰۱:۴۵ من الله التوفیق
خوب بود ولی چرا آخرش همچین ؟؟
پاسخ:
یه متن شوخی بود
۰۳ تیر ۹۶ ، ۰۱:۵۴ تکراری Tekrari
سلام
حیف قشنگی ریاضی نیست؟:)
اگه دوس داشتین سرگذشت ریاضیات دکتر شهریاری رو بخونین، کتاب جذابیه واسه عاشقای ریاضی ;)
ببخشید جسارت کردم، یه پیشنهاد دوستانه بود :)
پاسخ:
بابا من خودم رشتم ریاضیه دوسش دارم
۰۳ تیر ۹۶ ، ۰۳:۲۶ خانوم ربات
دلت میاد مشتق ب این نانازززی

اقاااا ما ی دبیر داشتیم دیووونه بود :/
ریاضی عقلشو برده بود!

وسط کلاس میرقصید :// خخخ


پاسخ:
اجی شوخی بود
ریاضی ب این خوبی
البته فقط تا پنجم ابتدایی :دی
پاسخ:
ریاضی عالیه
۰۳ تیر ۹۶ ، ۱۲:۰۱ علیـ ــر ضــا
بسیار خوب
پاسخ:
مرسی
خخخخ
ولی شعر جالبی بود 
آخرش دیدگاه عوض میشه :/
پاسخ:
ممنون
۰۳ تیر ۹۶ ، ۱۹:۴۵ محمدرضا ...
واقعا ایده جالبی بود :)
پاسخ:
ممنون
۰۳ تیر ۹۶ ، ۲۱:۵۱ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
حال فهمیدم که این دیو سیاه
 
نیست یک معشوق جز قرص ماه
 
من ندانستم که انتگرال چیست
 
حال فهمیدم که جز اشغال نیست
 
من غلط کردم که گشتم عاشقش
 
مرده شورش را برند با مشتقش


واقعا هم مرده شور خودشو مشتق و انتگرال و جبر و هندسه شو با هم ببرن نظریه هم چرته ولی قابل تحمله
کلا به جز ترکیبیات و نظریه مرده شور بقیه شو ببره :(
پاسخ:
خخخخخخ بعضی جاها خوبه
زیبا بود رفیق
پاسخ:
مرسی از کامنتت
۰۴ تیر ۹۶ ، ۲۲:۱۰ نویسه های یک پسرایرانی:))
حال فهمیدم که این دیو سیاه
 
نیست یک معشوق جز قرص ماه
 
من ندانستم که انتگرال چیست
 
حال فهمیدم که جز مِس نیست
 
من غلط کردم که گشتم عاشقش
 
مرده شورش را برند با مشتقش


عاشق اوله شعرم به خدا
پاسخ:
خخخخخ ممنون
#ریاضی_استعفا
پاسخ:
نههههه
سلام
جالب بود :)

پاسخ:
 مرسی(:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی