قالب رضا
صندلی داغ :: گروه ریاضی

گروه ریاضی

وبلاگ گروهی ریاضی دانان

گروه ریاضی

وبلاگ گروهی ریاضی دانان

ما یک گروه از مقطع سوم ریاضی هستیم در مورد رشته ی جالب خود مطالبی قرار میدهیم

سعی کنید ما را همراهی کنید
با سپاس

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

صندلی داغ

شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۵۰ ب.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۶/۰۳/۲۰
عاشقان ریاضی ....

نظرات  (۱۷)

دماغت و عمل کردی ؟
پاسخ:
نه
۲۰ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۵۹ خانوم ربات
:)) چ سوالی پرسبده ابلفضل
.
.
یکی از خلاف های زندگیت ؟؟؟
پاسخ:
رفتم یه  کافیشاپ که خیلی ......
خانوم ربات خواستم متفاوت باشم خخخخخخ
پاسخ:
خخخخخ
۲۰ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۰۶ رویا رویایی
خخخخ چه فکر باحالی سوال ندارم کنجکاو نیستم اصولا 
 ولی هرچی می خواهد دل تنگت بگو:-)
پاسخ:
دل تنگم فعلا چیزی نمیخواهد(:
از ریاضی خوشت میاد؟؟ :))
پاسخ:
اره
بزرگترین گندی که زدی چی بود ؟؟
زود تند سریع جواب گو باش!!!
(خخخ) :))))
پاسخ:
اینکه پدر و مادرم فهمیدن من .......
۲۰ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۴۴ جمعه بلاگی
چندتا
عمه
داری

این‌درکنارهمیم
خیلی‌توگوشی
رومخه‌ها
حدفش‌کن

یه‌چیزدیگه‌چند
سالته
وچندتاخواهربرادر
داری
وکجازندگی
میکنی
پاسخ:
17 سالمه
یه برادر دارم
اصفهان زندگی میکنم
خخخ 4 تا عمه دارم):
نام شما رو ما نمیدونیم :)


پاسخ:
مهسا
۲۰ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۵۸ 🌵کاکتوسَک🌵 ^_^
گوشیت چه مارکیه😂😂😂
پاسخ:
سامسونگ
چرا جواب سوالها رو نمیدی عزیزم

ما کی بیاییم ؟:)))
پاسخ:
؟ کجا؟
چند سالته؟ :)
پاسخ:
17
سوالی ندارم😆
پاسخ:
مرسی از کامنتت
۲۰ خرداد ۹۶ ، ۲۰:۰۲ رو به آسمان
جواب سوال ها رو بگیریم 
پاسخ:
کدوم سوال ها؟
۲۰ خرداد ۹۶ ، ۲۰:۵۱ خانوم ربات
اقا اصل کاری ها ک ادامش نقطه چین شد :///


پاسخ:
خوب دیگه نمبشه وارد جزییات شد 
خخخخ خودت حدس بزن
۲۱ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۰۳ سام نجفی نیا
بزرگترین راز زندگیت 
پاسخ:
اسمش رازه
اگه راز نبود که میگفتم
۲۱ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۵۵ دختر آفتاب ..
اخرین کتابی که خوندی چی بوده؟!
:)
من سوالای فرهنگی دوست دارم:)
پاسخ:
رمان یلدا سه سال پیش
تاحالا عاشق شدی؟
کی؟
کجا؟
چطوری؟
پاسخ:
بله عاشق شدم پارسال 
قرار بود قه سوال 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی