قالب رضا
مهندسین آینده :: گروه ریاضی

گروه ریاضی

وبلاگ گروهی ریاضی دانان

گروه ریاضی

وبلاگ گروهی ریاضی دانان

ما یک گروه از مقطع سوم ریاضی هستیم در مورد رشته ی جالب خود مطالبی قرار میدهیم

سعی کنید ما را همراهی کنید
با سپاس

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مهندسین آینده

سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۳۸ ب.ظ


مم


دمشوووووووووون گرم (:

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۶
عاشقان ریاضی ....

نظرات  (۲۱)

دمشون گرم
پاسخ:
مرسی
:/
پاسخ:
تو ریاضی دوست داری الان؟

بیکاران آینده :(
پاسخ:
بیکاری رشته ما خیلی کمتر از رشته های دیگس
@آقای سین :|||||||||

حالا حتما که نباید مهندس شیم ^_^
عکس غرور آفرینیه :D
پاسخ:
اره خخخ
نشون میده چقدر رشتمون سخته

۱۶ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۴۱ 🌵کاکتوسَک🌵 ^_^
موفق باشید
پاسخ:
مرسی عزیز

۱۶ خرداد ۹۶ ، ۲۰:۰۳ خانوم ربات
اوهوع !


* موفق شین
پاسخ:
بله
مرسی
موفق باشید :)
پاسخ:
ممنون عزیزم
خیلی جالب بود ... کاملا موافقم ... فقط بچه های ریاضی ... :)
پاسخ:
فقط ریاضییییی
مرسی
اینا خیلی خوبن اما برای ریاضی دان یا فیزیکدان شدن کافیه. برای مهندس شدن باید دنیا را دید و ساخت 
پاسخ:
درسته تایید میکنم ولی من فعلا دانش اموزم
۱۷ خرداد ۹۶ ، ۰۱:۰۲ رویا رویایی
دم همه مون گرم
پاسخ:
گرررررررررم
۱۷ خرداد ۹۶ ، ۰۶:۱۹ من الله التوفیق
ریاضی را به این دلیل دوست دارم که راه گشایی شد برایم به سوی فلسفه ........ و همین دلیل کافی است برایم ...
پاسخ:
ممنون از نظر زیباتون
واقعا دمتون گرررررررررررررم:)))
پاسخ:
مممررررررسی
۱۹ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۳۳ میثم علی زلفی
البته تا ریاضی می خونی فکر می کنی دم ریاضی دان ها گرم
اما اگر مثل ما هم ریاضی بخونید (لیسانس کامپیوتر)
هم علوم اسلامی میفهمی که دم همه گرم که دمشون گرم

کلا دمتون گرررررررررم به برکت مولی علی
پاسخ:
شما ریاضی تون مثل ما سخت نیست 
هر کس نظر خودشو میگه که دم  ما گرم
۱۹ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۰۲ آلبرت کبیر
جوو به تشویش نکشین :)))
پاسخ:
به تشویش نکشیدم
حسابان واقعا عشق بود برا من
هم خودش هم معلمش ،نهایی 20شدمش 
عاشق ریاضی بودمو هنوزم هستم حیف ک چرخ گردون راهمو عوض کرد:(
آخ آخ حد گرفتنااا وااای دیفرانسیل خدای من دلم.تنگ شد :((
ریاضی.و ریاضیا همشون عشقن 
پاسخ:
مرسی عزیزم
برای منم عشقه ولی بعضی مواقع .....
۲۱ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۲۰ تکراری Tekrari
سلام
دممون گرم :)
پاسخ:
مرسی
۲۴ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۳۷ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
گسسته خرع :| 
گراف :(
 بلد بودم مرحله دوم رو هم قبول بودم
:'(
ولی به جاش ترکیبیات با هم گیج کننده گیاش میتونه جای گرافو بگیره و گسسته یه ذره شیرین تر بشه که با قاطعیت میتونم بگم فقط بچه های ریاضی میفهمن ترکیبیات یعنی چی ;)
پاسخ:
خخخخ نه بابا
۲۴ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۰۷ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
ینی خر نیست؟
پاسخ:
نمیدونم
۲۸ خرداد ۹۶ ، ۲۱:۴۵ پسرک فضایی
والا به خدا
بعد هی میگن تجربی سخته دنگ و فنگ داره :دی
ریاضی عشقه :)
پاسخ:
اره عشقه
۲۸ خرداد ۹۶ ، ۲۱:۴۷ پسرک فضایی
موافقت شدید با دو خط آخر کامت محمد :دییی
پاسخ:
کدوم محمد؟

۲۲ تیر ۹۶ ، ۱۸:۱۸ مهندس رضا عباسی
متنش فوق العاده بود
کیف کردم
:)
پاسخ:
( مرسی نظر لطفته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی