قالب رضا
دلنوشته :: گروه ریاضی

گروه ریاضی

وبلاگ گروهی ریاضی دانان

گروه ریاضی

وبلاگ گروهی ریاضی دانان

ما یک گروه از مقطع سوم ریاضی هستیم در مورد رشته ی جالب خود مطالبی قرار میدهیم

سعی کنید ما را همراهی کنید
با سپاس

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دلنوشته

پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۰۳ ب.ظ



چه قدر بده وقتی فکر کنی این درسو بلدی و مطمئن باشی امتحانشو 20 میشی

ولی بعد امتحان فقط دعا کنی اون درسو پاس بشی

خیییییللللللللللی بدددددددددد دادم

خیییللللللللللییی بددددددد بود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۴
عاشقان ریاضی ....

نظرات  (۱۷)

تاحالا تجربه نکردم
پاسخ:
ایشاالله  هیچ وقت تجربه نکنی
۰۴ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۵۵ رویا رویایی
بچه ها باور کنین اصلا مهم نیست الان میفهمم که هر چند شدی مهم نیست هیجا به کارت نمیاد از من تجربه دار بپذرید
پاسخ:
25 درصد کنکورو داره
خیلی نامردا سخت دادن
فوق العاده بود...
مثل ما....
پاسخ:
مرسی
۰۴ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۴۱ خانوم ربات
://
۰۴ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۴۲ خانوم ربات
راستی
این قالبه بهتره :)
مبارک باشه
پاسخ:
مرسی
باید ممنون باشم از داداش رضا
اخی هق هق  اجی نگران نباش ایشا الله پاسش میکنی تمرکزتو بزار رو بعدیا منم برم درسمو بخونم فعلا
پاسخ:
مرسی اجی
از این بدتر نمیشه :|
پاسخ:
اره والا
خیلی وبلاگ خوب و عالیی دارید شما هم اگر ذوست داشید به وبلاگ من یک سر بزنید
پاسخ:
من که گفتم دنبال میکنم
سلام
عزیزم بعدا میفهمی که اصلا ناراحتی برای یه امتحان بد دادن کار بیخودی بوده انقدر سریع این روزها میگذرن که بعدا حسرت همین روزاتو میخوری پس ازشون لذت ببر حتی اگه سختی دارن نذار چیزی که ارزش نداره ناراحتت کنه برای یه امتحان در اندازه خودش ارزش قائل شو نه بیشتر 
در ضمن اگر خیلی سخت بوده و شما بد دادی همه بد دادن پس نگران پاس شدنت نباش چون نمی تونن همه رو بندازن 
پاسخ:
فعلا الان مهمه
۰۶ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۲۹ علی رحمانی پور
خخخخخخخخ
من تجربه کردم مخصوصا چه جورم خورد تو ذوقم:(
پاسخ:
واااای خیلی بده
۱۰ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۱۸ محسن عزیزی
دلم برای ریاضی تنگ شده
پاسخ:
در ایام امتحانات دوست ندارم
منم قبلا این طوری بودم
درکت میکنم عزیزم
پاسخ:
ممنون
خیلی بدمیشه
واین فقط بخاطرغروری هس که فک میکنیم میدانیم
درحالی که نمیدانیم
پاسخ:
خخخ مرسی واقعا
تجربه ی بدیه... خیلی بد...
پاسخ:
اره

۱۶ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۵۳ مهــ ـــسا
منم همچین حسی رو داشتم ولی هنوزم نفهمیدم چرا نتونستم بنویسم!!
پاسخ:
 اخه نمیشه نوشت همه چیز یادت میره
۱۶ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۳۳ بــــــــانـــــــــــــو کـــــــــوچـــــــــولـــــــو
منم ریاضی میخونم
پاسخ:
منم امیدوارم تو بهتر از من داده باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی