قالب رضا
اتحاد های جبری :: گروه ریاضی

گروه ریاضی

وبلاگ گروهی ریاضی دانان

گروه ریاضی

وبلاگ گروهی ریاضی دانان

ما یک گروه از مقطع سوم ریاضی هستیم در مورد رشته ی جالب خود مطالبی قرار میدهیم

سعی کنید ما را همراهی کنید
با سپاس

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

اتحاد های جبری

سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۲۳ ب.ظ

(:سلام بچه هایی مثل من امتحان جبر دارن این اتحاد ها در این امتحان کاربرد داره

موفق باشید(:


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۲
عاشقان ریاضی ....

نظرات  (۳)

فوق العاده است.
من عاشق جبرم😂😁
پاسخ:
وای منم دوست دارم فردا امتحان جبر دارم):
سلام وبلاگ خیلی قشنگی دارید شما هم اگر به وبلاگ من سربزنید خوشحال می شم
پاسخ:
سلام
باش سر میزنم
امیدوارم فردا20 بگیرین..
پاسخ:
مررسییییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی