قالب رضا
یک سخن جالب :: گروه ریاضی

گروه ریاضی

وبلاگ گروهی ریاضی دانان

گروه ریاضی

وبلاگ گروهی ریاضی دانان

ما یک گروه از مقطع سوم ریاضی هستیم در مورد رشته ی جالب خود مطالبی قرار میدهیم

سعی کنید ما را همراهی کنید
با سپاس

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

یک سخن جالب

دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۰۹ ب.ظ

وقتی من به دنیا اومدم پدرم ۳۰ سالش بود یعنی سنش ۳۰ برابر من بود وقتی من ۲ ساله شدم پدرم ۳۲ ساله شد یعنی ۱۶ برابر من وقتی من ۳ ساله شدم پدرم ۳۳ ساله شد یعنی ۱۱ برابر من وقتی من ۵ ساله شدم پدرم ۳۵ ساله شد یعنی ۷ برابر من وقتی من ۱۰ ساله شدم پدرم ۴۰ ساله شد یعنی ۴ برابر من وقتی من ۱۵ ساله شدم پدرم ۴۵ ساله شد یعنی ۳ برابر من وقتی من ۳۰ ساله شدم پدرم ۶۰ ساله شد یعنی ۲ برابر من می ترسم اگه ادامه بدم از پدرم بزرگتر بشم .

از دکتر علی شریعتی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۵
عاشقان ریاضی ....

نظرات  (۳)

زیبا بود
پاسخ:
مرسی
واقعا زیبا بود....

۱۹ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۳۱ میثم علی زلفی
جالب بود
پاسخ:
مرسی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی