قالب رضا
ریاضی در نگاه ریاضی دانان :: گروه ریاضی

گروه ریاضی

وبلاگ گروهی ریاضی دانان

گروه ریاضی

وبلاگ گروهی ریاضی دانان

ما یک گروه از مقطع سوم ریاضی هستیم در مورد رشته ی جالب خود مطالبی قرار میدهیم

سعی کنید ما را همراهی کنید
با سپاس

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

ریاضی در نگاه ریاضی دانان

سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۵۲ ب.ظ

جورج پولیا: ریاضیات عبارت است از اثبات بدیهی ترین چیز به نابدیهی ترین روش ممکن.

پواسون: زندگانی تنها به این درد می خورد که انسان به دو کار مشغول گردد:

اول: ریاضی بخواند

 دوم: ریاضی درس بدهد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۵
عاشقان ریاضی ....

نظرات  (۱)

سلام و درود
امیدوارم حالتون خوب باشه
وبلاگ جالبی دارید
ریاضی رو همه دوس دارن
قالبش در عین سادگی بسیار زیباس
البته یکم باید روش کار بشه
که اگر اجازه بدید میتونم کمکتون کنم
منم ی وبلاگ دارم که اخیرا شرو به فعالیت کردم
اما مث شما حرفه ای نیستم
:)
اسم وبلاگم جملکستانه | jomlakestan.blog.ir
خیلی نیاز به حمایت دارم
مطالبمو بخونید متوجه میشید
لطف میکنید به من سر بزنید و اگ دوسم داشتید دنبالم کنید
لطف میکنید دوسم داشته باشید
:)
امیدوارم پیامم رو بخونید و جدی بگیرید
منتظر عکس العملتون هستم
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی